Una dintre cele mai importante companii de media și comunicare din zona de sănătate, din România, Sănătatea Press Group, anunță noi investiții în segmentul de evenimente precum și în dezvoltarea diviziei de Strategie & Comunicare, după ce în acest an și-a extins portofoliul Diviziei Media prin lansarea publicației Ro Health Review, un proiect high-quality, de nișă, axat pe zona de strategii de sănătate.

Promovând conceptul de „servicii integrate de comunicare adaptate domeniului sănătății”, Sănătatea Press Group administrează cinci divizii:

  • Divizia Media ‒ cuprinde două dintre principalele canale de informare din sănătate: SănătateaTV.ro şi ro și revista Ro Health Review, concentrată pe componenta de strategii și politici în domeniul sanitar;
  • Divizia Strategie & Comunicare – oferă strategii, concepte şi soluţii de comunicare integrate, adaptate sectorului sănătății/medical;
  • Divizia Evenimente – oferă concepte inovatoare, precum și toate instrumentele şi facilităţile logistice pentru organizarea, planificarea şi implementarea de evenimente din sectorul de sănătate/medical;
  • Divizia Sănătatea Production – asigură servicii complexe de producție audio-video, realizând proiecte pe subiecte din domeniul medical/sănătate;
  • Divizia Logistică – oferă spre închiriere echipamente tehnice profesionale pentru desfășurarea la cele mai înalte standarde tehnologice a oricărui tip de eveniment indoor.

Investițiile în zona de evenimente și în dezvoltarea diviziei de Strategie & Comunicare vor viza, potrivit Sănătatea Press Group, pe de-o parte extinderea soluțiilor logistice pentru a oferi posibilitatea de organizare a unor evenimente complexe și pe de altă parte, consolidarea echipei de comunicare prin recrutarea unor profesioniști cu experiență în domeniu.

„Sănătatea Press Group s-a dezvoltat în ultimii ani, în primul rând datorită conceptelor și strategiilor realizate în zona de comunicare în sănătate. Strategia și oferirea unor concepte de proiecte inovatoare, precum și implementarea acestora cu succes au fost principalele atuuri ale noastre, alături de expertiza unei echipe specializate în media, comunicare și organizarea de evenimente pe sănătate. De aceea, acum că intrăm într-o nouă etapă a dezvoltării, o dezvoltare durabilă, unul dintre principalele obiective este creșterea resursei umane prin aducerea de noi profesioniști din mass-media, respectiv comunicare, care să fie integrați în cadrul echipei”, a precizat Ana Maria Cizmaș, purtătorul de cuvânt al Sănătatea Press Group.

„De asemenea, prin intermediul Diviziei Media, respectiv SănătateaTV.ro, ComunicateMedicale.ro și Ro Health Review, dorim să ne consolidăm pozitiile astfel încât cititorii, fie că vorbim despre public larg, medici, jurnaliști sau cei interesați de politicile de sănătate să găsească pe platformele noastre informații relevante și cu impact, să fim printre primele surse de informare din sănătate, bineînteles pe specificul de public al fiecărui proiect”, a completat responsabila relației cu media a Sănătatea Press Group.

Un alt proiect aflat deja în implementare în cadrul companiei, dar care se dorește a fi dezvoltat este oferirea în cadrul evenimentelor a unui studio tip TV, pentru transmisiuni și înregistrări de la cele mai importante evenimente din sănătate.„Considerăm că la multe dintre manifestările din sănătate adresate medicilor sau asistenților medicali este nevoie ca, pe lângă mesajul științific, să existe și mesaje adresate publicului larg, presei, deoarece astfel se poate începe o nouă etapă de comunicare între profesioniști și cei pe care îi deservesc, având în vedere că este foarte important ca publicul larg să își obțină informațiile relevante de la surse autorizate”, a mai explicat Ana Maria Cizmaș, reprezentanta Sănătatea Press Group.