cazan_tiberiu.JPGAfirmă Dr. Tiberiu Cazan, medic stomatolog, Managing Partner Plaza Mediclinic Bucureşti, într-un interviu acordat în exclusivitate Portalului www.MedicalManager.ro.

Acesta susţine că, din cauza cheltuielilor costisitoare pe care le presupune un tratament, ar dori să creeze un pachet care să acopere costurile de tratament şi ghidul pentru o vacanţă oferită pacienţilor care apelează la acest serviciu.

– Domnule Dr. Cazan, spuneţi-ne, vă rog, istoricul Centrului Medical Plaza Mediclinic: când a fost înfiinţat, de la ce idee aţi plecat şi care sunt cele mai importante etape din ascensiunea sa?

– Centrul Medical Plaza Mediclinic s-a înfiinţat în anul 2008 din dorinţa de a oferi pacienţilor săi atât soluţii medicale de înaltă calitate, cât şi înţelegerea, empatia şi tratamentul de care au nevoie. Am absolvit împreună cu soţia mea, Dr. Roxana Cazan, Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” Bucureşti, cu un vis de a aduce zâmbetul frumos pe fiecare faţă. Stomatologia şi medicina internă sunt „working partners” în atingerea acestui deziderat. În ceea ce priveşte etapele din ascensiunea clinicii, noi considerăm o etapă fiecare caz rezolvat cu succes. Pacienţii noştri sunt prietenii noştri, ei se simt în largul lor de la primul pas în cabinet până la rezultat şi apreciază apoi repercusiunile pozitive asupra vieţii lor. Iar feed-back-ul lor pozitiv cuantificat prin revenirea la un simplu control de rutină şi prin recomandări ne oferă energia şi încrederea necesară pentru a continua pe acest drum.

– Care sunt principalele ramuri ale medicinei pe care se axează Clinica Plaza Mediclinic?

– Centrul medical Plaza Mediclinic oferă servicii de stomatologie, medicină internă şi ecografie abdominală. În cadrul clinicii noastre funcţionează şi un cabinet de medicină de familie, astfel încât circuitul pacientului este mult facilitat. Clinica noastră este un spaţiu primitor şi cald în care pacienţii beneficiază de soluţii medicale fără stresul pe care îl implică ideea de spital. Punem pasiune în tot ceea ce facem şi de aceea pacienţii noştri beneficiază de atenţia noastră necondiţionată.

– Ce tipuri de servicii oferă Plaza Mediclinic astăzi?

– Activitatea cabinetului stomatologic cuprinde servicii de: stomatologie generală, stomatologie pediatrică, chirurgie oro-dentara, implantologie dentară, protetică dentară, profilaxie şi cosmetică dentară.

Cabinetul de medicină internă oferă o gamă largă de servicii, scopul fiind rezolvarea problemelor de diagnostic complex şi monitorizarea bolilor cronice severe şi a condiţiilor de polipatologie:

– diagnosticul şi tratamentul bolilor pulmonare (bronşite, pneumonii, pleurezii, astm bronşic)

– diagnosticul şi tratamentul bolilor cardiace (hipertensiune arterială, cardiopatie ischemică, tulburări de ritm ale inimii ca fibrilaţia atrială), managementul acestora şi al factorilor de risc (de ex.: dislipidemii) şi întârzierea progresiei insuficienţei cardiace

– diagnosticul şi tratamentul afecţiunilor digestive (ictere, hepatite cronice, ciroză hepatică, boală ulceroasă, boală de reflux gastroesofagian, litiază veziculară biliară)

– diagnosticul bolilor renale: infecţii ale tractului urinar, litiaza renală şi terapia acestora

– diagnosticul afecţiunilor reumatologice: poliartrită reumatoidă, gută, colagenoze (lupus eritematos, sclerodermie), vasculite; tratamentul şi urmărirea acestora

– diagnosticul şi tratamentul sindromului anemic

Manevre medicale executate: consultaţii profilactice şi curative; ecografie abdominală; EKG de repaus; oscilometrie; fişe medicale; controale periodice; dispensarizare bolnavilor cronici.

– Ce consideraţi că diferenţiază Centrul Medical Plaza Mediclinic de alte clinici private din România?

– În segmentul reprezentat de medicina privată factorul uman contează foarte mult, ca şi pregătirea profesională. Personalitatea medicului şi stilul de comunicare stabilesc într-o mare măsură gradul de competivitate al cabinetului. De asemenea, pretenţiile pacienţilor sunt în creştere; ei doresc servicii medicale mai bune, mai rapide, mai accesibile ca poziţie, ca interval orar, disponibilitate, mai convenabile ca preţ.

Noi formăm o echipă adevărată cu care putem „defila“ oriunde, tratăm global orice pacient şi orice problemă medicală cu care acesta se confruntă. Precizia actului medical, bazată pe protocoale, baza materială excepţională, experienţa personalului sunt instrumente de care dispunem şi pe care le folosim în acest scop. Pacientul nostru are foarte multe drepturi, este implicat în decizia clinică, i se explică foarte clar de ce anume suferă şi care sunt opţiunile de tratament, iar el are dreptul de a alege. Medicul şi pacientul sunt parteneri, la Plaza Mediclinic nu există ierarhii, timp pierdut în sala de aşteptare, programări pe termen lung, tarife ascunse, cazuri depăşite terapeutic.

– Care sunt obiectivele Centrului Plaza Mediclinic pentru a doua jumătate a anului 2010?

– Anul 2010 este unul marcat de importante schimbări sociale şi economice, ceea ce face ca direcţia cea mai prudentă să fie menţinerea pe aceeaşi linie economico-financiară şi administrativă. Cu toate acestea, politica financiară a Centrului Plaza Mediclinic face ca profitul să fie reinvestit, prioritatea noastră numărul 1 fiind de modernizare şi aliniere a clincii la standarde internaţionale. Ca strategie de business în contextul crizei, nu este luată în calcul o scădere a preţurilor, ci o menţinere a lor la nivelul anului 2009 şi oferirea de servicii suplimentare incluse în preţ.

Obiectivul clinicii este acela de a acoperi o diversitate cât mai mare a serviciilor medicale oferite. Un alt obiectiv principal este extinderea colaborării cu diferite clinici şi companii pentru completarea reciprocă a activităţii specifice, atât din România cât şi din străinătate.

Unul dintre proiectele pe care dorim să le demarăm este un proiect de turism stomatologic în colaborare cu cele mai prestigioase firme de turism din România. Problemele de sănătate şi de tratament sunt foarte costisitoare, în majoritatea ţărilor europene şi americane faţă de această parte a lumii. Dorim să oferim un pachet excelent pentru a acoperi cheltuielile de tratament şi în acelaşi timp, ghidul pentru o vacanţă de vis.