Grupul Roche a înregistrat o creştere de 5% a vânzărilor globale în primele nouă luni ale acestui an, până la 39,4 miliarde franci elveţieni, la o rată de schimb constantă, au declarat reprezentanţi ai companiei.

„Pe baza creşterii puternice a vânzărilor ambelor noastre divizii – Farmaceutice şi Diagnostic – în primele nouă luni, sunt încrezător că vom reuşi să ne atingem ţintele pentru acest an. Această creştere a fost impulsionată în mare parte de noile produse lansate. De aceea, sunt încântat în mod special de aprobările primite din partea autorităţilor de reglementare din Uniunea Europeana pentru o parte dintre noile noastre produse”, a declarat Severin Schwan, CEO, Grupul Roche.

Vânzările Diviziei de Farmaceutice au crescut cu 5% în primele nouă luni ale acestui an, până la 30,6 miliarde de franci elveţieni. Noile medicamente lansate pentru tratamentul unor tipuri de cancer pulmonar, cancer de vezică urinară şi scleroză multiplă au contribuit cu 0,9 miliarde franci elveţieni la vânzări, reprezentând peste jumătate din creşterea vânzărilor Diviziei de Farmaceutice. În plus, unul dintre medicamentele destinate tratamentului cancerului de sân şi-a menţinut creşterea puternică a vânzărilor şi în T3 2017, a adăugat Severin Schwan.

În Europa, vânzările Diviziei de Farmaceutice a Grupului Roche au scăzut cu 2%, avansul vânzărilor înregistrate de medicamentele destinate cancerului de sân şi afecţiunilor reumatologice fiind contrabalansat de vânzările în scădere ale unor medicamente mature din portofoliul companiei. În SUA, vânzările companiei au crescut cu 10%, impulsionate de noile produse recent lansate, în timp ce în Japonia au crescut cu 2%. În celelalte regiuni geografice, vânzările Grupului Roche au crescut cu 4%.

În ceea ce priveşte performanţele Diviziei de Diagnostic, vânzările acesteia au crescut de asemenea cu 5%, până la 8,8 miliarde de franci elveţieni. Centralized and Point of Care Solutions a fost principalul contributor la această creştere (+7%), în special datorită creşterii din segmentul de imuno-diagnostice (+13%). Cel mai puternic avans al vânzărilor în alte regiuni a fost înregistrat în zona Asia-Pacific (+15%), cu o creştere importantă în China (+21%). În zona EMEA vânzările au crescut cu 3%, urmate de Japonia şi SUA (+1), în timp ce în America Latină avansul vânzărilor a fost de 11%.

În primele nouă luni din 2017, Roche a introdus pe piaţa din România trei noi produse, pentru tratamentul fibrozei pulmonare idiopatice, leucemiei, precum şi pentru tratamentul cancerului de sân în fază avansată. În aceeaşi perioadă, compania a lansat în România două noi formulări pentru medicamente destinate tratamentului unor afecţiuni hematologice şi reumatologice şi a primit aprobare de la Agenţia Naţională a Medicamentelor şi Dispozitivelor Medicale din România (ANMDM) pentru o nouă indicaţie a unui medicament destinat afecţiunilor oncologice. AGERPRES