Spitalul Clinic de Boli Infecțioase, unitate sanitară aflată în subordinea Consiliului Județean Cluj, organizează examene în vederea ocupării posturilor pe durată nedeterminată pentru personalul care, în perioada stării de alertă sau a situațiilor de risc epidemiologic și biologic, a ocupat diverse posturi pe perioadă determinată.

Concret, se organizează examene pentru un număr de 176 de posturi vacante, după cum urmează: 16 medici, 81 de asistenți medicali, 10 registratori medicali, un biolog, un biochimist, un chimist, doi fiziokinetoterapeuți, 15 brancardieri, patru kinetoterapeuți, 10 infirmiere și 35 de îngrijitoare.

Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Pentru ca pacienții din spitalele noastre să beneficieze de cele mai bune servicii, în condiții de maximă siguranță și confort, este nevoie de personal calificat și specializat, care să răspundă tuturor cerințelor și exigențelor persoanelor spitalizate. Îi încurajăm să se înscrie la examen pe toți cei care doresc să-și continue cariera în acest domeniu și să-și aprofundeze cunoștințele.”

Menționăm, în acest context, faptul că, începând cu anul 2020, în cadrul instituției medicale au fost efectuate 247 de angajări pe perioadă determinată, în conformitate cu prevederile legale referitoare la unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, precum și la instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic. Dintre acestea, 71 de persoane au plecat la cerere.