Revista Psychologies revine în România sub un nou concept

Revista Psychologies, licență internațională care se bucură de mare succes în toate țările în care este prezentă, anunță relansarea apreciatului titlu pe piața românească, într-o nouă formulă editorială. Conceptul pe care publicația îl propune cititorilor săi este cel de Ecosistem al Stării de Bine, prin proiectele pe care le pregătește în acest an atât în mediul online, cât și offline.

„Obiectivul pe care ni-l propunem în noua formulă editorială este cel de a deveni prima alegere a celor aflați în căutarea stării de bine. Psychologies se bucură de o comunitate online puternică, coagulată în jurul unui scop comun: să găsească modalitatea de a obține tot ce este mai bun de la viața lor, să se dezvolte și să rezolve provocările de fiecare zi cu grație. Prioritatea noastră este să producem, să selectăm și să livrăm cel mai bun conținut despre dezvoltare personală, wellbeing și terapii, poziționând astfel Psychologies ca modalitatea sănătoasă de a-ți îngriji sufletul, a-ți găsi misiunea personală și a trăi o viață împlinită”, spune Clementina Anghelache, Publisher

Psychologies le pune la dispoziție cititorilor săi perspective valoroase asupra provocărilor specifice societății moderne, precum și posibile soluții care îi pot susține pentru a trăi o viață mai bună.

În noua formulă editorială, Psychologies se bazează pe trei piloni principali: ediții speciale tematice, în format digital și print, revista tipărită, care propune un conținut generos, de 144 de pagini, și evenimente. Până pe 20 august, strategia editorială se concentrează pe elaborarea de ediții digitale, construite în jurul temelor de maxim interes aferente perioadei și, bineînțeles, pe actualizarea constantă a site-ului Psychologies.ro. Totodată, spațiul online găzduiește două produse lansate în premieră: emisiunea săptămânală „În căutarea stării de bine”, moderată de psihoterapeutul Simona Nicolaescu, și PSYConect, catalog de terapeuți și mentori. Revenirea în print este planificată începând cu luna septembrie a anului 2020.

Evenimentele marca Psychologies vor fi organizate în trei direcții: conferința anuală „Psychologies meets work”, workshop-uri lunare și evenimente dedicate unor teme specifice, construite împreună cu brandurile interesate, pentru comunitatea publicației, care numără peste 500.000 de fani pe contul său de Facebook. Evenimentele vor debuta online, cu  „Psychologies meets Work”, conferință dedicată comunității managerilor și specialiștilor de resurse umane. Aceasta pornește de la premisa că, așa cum arată studiile, utilizarea psihologiei la locul de muncă ajută la rezolvarea problemelor cu angajații și este un factor de îmbunătățire a climatului organizațional.