Afacerile operatorului de servicii medicale private au crescut cu 19% față de 2013, până la 55 de milioane de euro. O creștere spectaculoasă s-a înregistrat și pentru segmentul de abonamente corporate, mai mare cu 23% față de cifrele din anul 2013.
Divizia de spitale a cunoscut și ea un avans de 31%, în vreme ce portofoliului total de pacienți s-a mărit până la 1,1 milioane pacienți în anul 2014.
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA a încheiat exercițiul financiar 2014 cu cel mai bun rezultat din istoria companiei. Operatorul de servicii medicale private a înregistrat afaceri în creștere cu 19% față de 2013, până la 55 de milioane de euro, având un avans semnificativ față de piața de profil, care a înregistrat o ascensiune de doar 9-10%. Pentru anul în curs, compania vizează o creștere organică de până la 67 de milioane de euro și are în plan deschideri în orașele mari care pot susţine investiţii de 800.000 – 1 milion euro în zona medicală.
„Creșterea business-ului s-a datorat în special strategiei noastre de a ține calitatea serviciilor foarte ridicată, superioară nivelului pieței. Acest fapt este confirmat atât de studiile de piață independente , cât și de feedback-ul acordat de pacienți medicilor noștri, prin intermediul sistemului online de tracking pe care l-am implementat anul trecut. Am continuat să investim atât în tehnologie, cât și în formarea echipelor medicale și non-medicale, concentrându-ne pe experiența pacientului, iar acest aspect se reflectă în rezultatele financiare și operaționale”, a declarat Fady Chreih, director executiv Rețeaua de sănătate REGINA MARIA.

Segmentul abonamentelor corporate – creștere de 23%
Creșterea afacerilor a fost susținută de toate liniile de business, abonamentele corporate reprezentând unul dintre segmentele cu cea mai bună evoluție. Astfel, compania a încheiat anul 2014 cu un număr de peste 275.000 de abonamente, cu 23% mai mult față de 2013, date ce plasează Rețeaua de sănătate REGINA MARIA pe primul loc în piață pe acest segment de business. Totodată, compania a înregistrat o creștere de peste 22% a numărului total de pacienți, atingând pragul de 1,1 milioane la finele anului trecut.
Operatorul de servicii medicale private a înregistrat un avans semnificativ și pe segmentul spitalelor, doar în 2014 realizându-se peste 4.600 de intervenții, ceea ce a condus la o creștere de 31%.
În ceea ce privește piața serviciilor medicale private, reprezentanții companiei sunt de opinie că aceasta își va continua dinamica ascendentă și în 2015: „Piața per ansamblu este atractivă pentru orice investitor și va continua să se dezvolte, mai ales în zonele de nișă ale medicinei. Însă diferențierea între jucători va continua să o facă, în mod special, calitatea serviciilor medicale”, a conchis Fady Chreih/.
Cea mai bună calitate a serviciilor
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA ocupă prima poziție din punctul de vedere al calității serviciilor, conform datelor relevate de Barometrul Medical MEDIBUS (Studiu independent Mednet, 2014). Același studiu confirmă poziția nr. 1 a Rețelei de sănătate REGINA MARIA și în ceea ce privește profesionalismul echipei medicale și echipamentele medicale performante. Leadership-ul REGINA MARIA privind calitatea serviciilor este confirmat și de un alt studiu de piață, derulat prin Millward-Brown. Astfel, 51% dintre respondenți au indicat Rețeaua de sănătate REGINA MARIA ca având calitatea cea mai înaltă a serviciilor medicale oferite, 45,5% – cei mai buni medici și 47,8% – cel mai mare nivel de încredere a consumatorilor.
Calitatea actului medical și siguranța pacientului în cadrul Spitalului Băneasa sunt atestate și la nivel internațional, de către Joint Commission International, liderul mondial în acreditările de sănătate. Acreditarea JCI reprezintă cel mai înalt standard internațional în sistemul de sănătate, aceasta fiind obținută doar de 3,6% dintre aplicanți.
Despre Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Reţeaua de sănătate REGINA MARIA este cea mai extinsă reţea de servicii medicale private din România, cu peste 3000 de angajați în cele 21 de locații prezente în Bucureşti şi în ţară. Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și a numărului impresionant de unități medicale prin intermediul cărora se adresează celor peste 1,1 milioane de pacienți. În ceea ce privește portofoloiul de abonamente corporate, compania numără peste 275 000 de abonamente, fiind lider de piață pe acest segment de business. În cifre, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA înseamnă: 21 locații proprii, 3 spitale, 2 maternități, 3 campusuri medicale, 5 centre de imagistică, 7 laboratoare acreditate, bancă proprie de celule stem și peste 140 de policlinici partenere în țară.
