Începând de la 1 iulie intră în vigoare noi reguli privind publicitatea în stomatologie. Odată cu actualizarea Codului Deontologic, se aplică și o serie de documente menite să sprijine comunitatea stomatologică în aplicarea corectă și uniformă a noilor norme. Noile prevederi din Cod urmăresc un model european privind publicitatea etică și au fost adaptate la condițiile de piață din România. Potrivit modificărilor introduse, orice tip de publicitate va fi permisă, atâta timp cât conținutul respectă noile reglementări.

Codul deontologic, în forma sa consolidată valabilă de la 1 iulie 2025, reflectă modificările și completările adoptate prin Decizia Adunării Generale a CMSR nr. 1/1AGN din 21 martie 2025, publicată în Monitorul Oficial nr. 287 din 2 aprilie 2025.

Ghidul de bune practici privind publicitatea facilitează înțelegerea și aplicarea corectă a normelor de comunicare profesională. Ghidul a fost creat cu scopul de a stabili norme directoare clare, detaliate și exemplificative referitoare la modalitatea de realizare a publicității în stomatologie.

Ghidul de procedură disciplinară, elaborat pentru a sprijini aplicarea corectă a noilor reguli, stabilește pașii care trebuie urmați în cazurile de încălcare a normelor privind publicitatea.
Vă încurajăm să parcurgeți documentele și să vă asigurați că activitatea profesională este aliniată la noile standarde etice de comunicare.

Cele trei documente pot fi citite și descărcate aici: https://cmsr.ro/documente/cod-deontologic/