Valoarea pieței globale a antibioticelor a fost evaluată la 40,7 miliarde USD în 2020, iar pentru perioada 2021-2028 se estimează o creștere a ratei de creștere anuală compusă (CAGR) de 4,5% . Creșterea incidenței bolilor infecțioase și legislația guvernamentală sunt principalii factori care contribuie la dezvoltarea acestei piețe. 

Acest raport de cercetare a pieței antibioticelor urmărește toate evoluțiile și inovațiile recente. Oferă date și recomandări pentru a depăși provocările și obstacolele viitoare din domeniu.

Studiul recent privind piața antibioticelor include un rezumat informativ al perspectivelor și alți parametri critici pentru firmele care doresc să obțină creșteri puternice ale profiturilor în perioada 2022-2028. În plus, încearcă să ofere răspunsuri precise pentru a reduce impactul anumitor probleme care pot apărea, permițând astfel un proces decizional de înaltă calitate.

Potrivit experților în cercetare, se preconizează că piața va înregistra o rată de creștere anuală compusă (Compound Annual Growth Rate – CAGR) substanțială, până la sfârșitul perioadei stabilite.

În plus, literatura de specialitate evidențiază caracteristicile critice ale mărimii și extinderii domeniului printr-o analiză detaliată. Aceasta cuprinde o parte cuprinzătoare a profilurilor de afaceri ale participanților de top din industrie, evidențiind cele mai recente evoluții pentru o cunoaștere clară a dinamicii pieței.

Măsurile importante ale pieței antibioticelor, sunt:

  1. Calcularea ratei de progres a veniturilor acumulate și a volumului vânzărilor .
  2. Evaluarea capacităților de producție în mai multe regiuni.
  3. Estimări privind evoluțiile trecute și cele mai recente.
  4. Principalele căi de extindere a afacerii.
  5. Descrierea detaliată a distribuitorilor, comercianților și comercianților majori

Regiunile acoperite: America de Nord, Europa, Asia-Pacific, America de Sud, Orientul Mijlociu și Africa.

S-au avut în vedere următoarele:

  • Examinare amănunțită a fiecărei piețe regionale.
  • Cota de piață și vânzările generate de fiecare regiune.
  • Statistici privind rata anuală de creștere pentru fiecare regiune în intervalul de timp prognozat.

Produsele analizate:

  • Cefalosporinele
  • Penicilinele
  • Fluorochinolonele
  • Macrolidele
  • Carbapenemele
  • Aminoglicozidele
  • Sulfonamidele și altele

De asemenea, au fost luate în calcul următoarele aspecte:

  • Datele de vânzări și veniturile pentru fiecare categorie de produse.
  • Estimările cotei de piață pentru perioada de analiză.
  • Modelele de prețuri pentru fiecare segment de produse.
  • Datele colectate din spitale și clinici
  • Vânzările și veniturile acumulate pentru fiecare interval, conforme perioadei de revizuire.

Raportul oferă informații despre următoarele strategii:

  1. Penetrarea pieței – date cuprinzătoare privind portofoliile de produse ale producătorilor de top de pe piața antibioticelor.
  2. Dezvoltarea/Inovarea de produs – informații detaliate despre tehnologiile viitoare, activitățile de cercetare și dezvoltare și debutul produselor pe piață.
  3. Evaluarea competitivă – o analiză aprofundată a strategiilor de piață ale companiilor de top de pe piață, precum și a segmentării geografice.
  4. Dezvoltarea pieței – informații despre piețele în curs de dezvoltare . Acest studiu analizează piața din mai multe zone geografice pentru diferite segmente.
  5. Diversificarea pieței – date extinse despre produsele noi, despre zonele geografice neexploatate, despre progresele recente și oportunitățile de investiții pe piața de antibiotice.

Acest raport este important:

  1. Pentru a oferi o înțelegere profundă a industriei antibioticelor.
  2. Pentru a evidenția datele critice ale fiecărui segment la un nivel extins.
  3. Pentru a determina factorii de succes în diferite segmente ale industriei de antibiotice.
  4. Pentru a evidenția tendințele din sectoarele specifice.
  5. Pentru a oferi perspective asupra segmentelor cheie.
  6. Pentru a efectua analize economice, pentru a construi modele cantitative și financiare ale industriei globale a antibioticelor și ale segmentelor individuale.
  7. Pentru a proiecta performanța viitoare a industriei globale a antibioticelor.
  8. Pentru a identifica riscurile investiției în anumite segmente și pentru a sugera strategii adecvate pentru a atenua riscurile.
  9. Pentru a identifica factorii care au afectat industria antibioticelor în timpul pandemiei și factorii care contribuie la creșterea pieței globale a antibioticelor după pandemie.

 

Sursă material: www.newsorigins.com