spital de ortopedie azuga.jpgPrefectura Prahova incearca sa gaseasca solutii pentru rezolvarea problemelor de natura financiara aparute la Spitalul de Ortopedie si Traumatologie Azuga.

În acest sens, subprefectul Adrian Dobre a analizat, impreuna cu conducerea Casei de Asigurari de Sanatate Prahova si cea a Spitalului de Ortopedie si Traumatologie Azuga, problemele de natura financiara si administrativa cu care acesta se confrunta.

Deoarece normele de finantare a serviciilor medicale sunt insuficiente pentru a acoperi cresterile salariale si costurile marite ale utilitatilor publice, spitalul a inregistrat, cu toate ca a avut un bun coeficient de ocupare, datorii care determina furnizorii sa sisteze livrarea de apa, gaze, energie electrica, esentiale pentru o buna functionare. Casa de Asigurari de Sanatate Prahova a efectuat toate platile legale catre spital si nu mai poate elibera alte fonduri pana la aparitia unor noi norme. În aceasta situatie, Institutia Prefectului a intervenit pe langa Primaria Azuga pentru subventionarea activitatii spitalului, precum si pe langa furnizorii de utilitati, pentru continuarea prestarilor de servicii, pana la gasirea unor solutii.

Primarul Orasului Azuga, Adrian Purcaru, a declarat ca data scadenta a datoriilor acumulate de spital este 15 aprilie si suma la care se ridica acestea este de peste 60.000 lei. Primaria Azuga a transmis, la randul sau, o adresa catre Consiliul Judetean Prahova pentru obtinerea acestei finantari in timp util. Purcaru a mai afirmat ca a fost placut surprins de reactia prompta a Institutiei Prefectului pentru rezolvarea problemelor aparute la spitalul din localitate.