Personalul administrativ al Spitalului Judeţean de Urgenţă (SJU) Târgu-Jiu se va muta, la începutul lunii octombrie, în noul sediu ale cărui lucrări de investiţii se ridică la aproximativ două milioane lei, au declarat reprezentanţi ai Consiliului Judeţean Gorj.

Potrivit acestora, SJU Târgu-Jiu va avea un nou corp de clădire, alăturat actualului sediu al unităţii medicale, în care îşi va desfăşura activitatea personalul administrativ al instituţiei, lucrările fiind începute în primăvara acestui an, iar termenul de finalizare este începutul lunii decembrie. Banii necesari investiţiei au fost alocaţi de CJ Gorj, noua clădire cuprinzând 20 de birouri.

Printr-o hotărâre a Consiliul Judeţean Gorj s-a dispus amenajarea unui nou spaţiu administrativ format din 20 de birouri, sală de şedinţe, grupuri sanitare etc. În spaţiile în care şi-a desfăşurat activitatea personalul administrativ din cadrul SJU Târgu-Jiu se află în execuţie lucrările de amenajare şi modernizare spitalizare de zi. Amenajarea spaţiilor administrative propuse s-a realizat prin extinderea, pe verticală, a construcţiei cu regim de înălţime P, aflată în partea de est a clădirii unităţii medicale. AGERPRES