Afirmă Dr. Aurelia Ionescu, medic primar dermato-venerolog, manager, Dermato Byronia într-un interviu acordat în exclusivitate Portalului www.MedicalManager.ro.
Doamna Dr. Ionescu vorbeşte despre ideea care a stat la baza iniţiativei sale de a înfiinţa Centrul Medical privat Dermato Byronia, despre principalele probleme cu care se confruntă un medic din România care intenţionează să-şi deschidă un cabinet medical privat, precum şi despre specificul firmei pe care o conduce.
– Doamnă Dr. Ionescu, spuneţi-ne, vă rog, mai multe detalii despre Centrul Dermato Byronia. Când aţi pus bazele acestei firme şi de la ce idee aţi plecat?
– Firma Dermato Byronia a fost înfiinţată în anul 1996. Sunt asociat unic. Motivele pentru care am pornit această firmă sunt simple: adresabilitate şi accesibilitate mărite faţă de spitalul unde lucram şi dorinţa de a aduce ceva nou, „diferit”, de calitate, clienţilor din România.
– Descrieţi-ne tipurile de servicii şi tratamente pe care Dermato Byronia le oferă clienţilor săi.
– Cabinetul nostru vă oferă consultaţii pentru problemele şi bolile pielii, tratamente uzuale precum şi chirurgie dermatologică. Sunt diagnosticate şi tratate cu succes toate tipurile de afecţiuni venerice. Echiparea este modernă, cuprinzând aparatură de electrocauterizare şi criochirurgie cu azot lichid la o temperatură de -196 de grade. Tratamentele sunt diverse, cuprinzând peelinguri chimice, terapia acneei şi a cicatricilor acneice, tratamente împotriva căderii părului şi tratamente pentru afecţiunile unghiilor.
Începând cu anul 2008 cabinetul şi-a extins activitatea cuprinzând tratamente dermato-cosmetice realizate cu produse profesionale precum şi cu aparatură de ultimă generaţie. De asemenea, venim în ajutorul clienţilor prin tratamente de slăbire, tonifiere şi reîntinerire precum şi epilare progresiv definitivă IPL.
– Care credeţi că este principala dificultate întâmpinată de un medic din România care intenţionează să-şi deschidă un cabinet medical privat?
– Problemele au cauze multiple:
– financiare şi bancare
– birocraţia şi timpul foarte mare pentru obţinerea avizelor necesare funcţionării
– lipsa de informare centralizată
– lipsa spaţiilor adecvate şi dedicate cabinetelor medicale, fiind de notorietate dificultatea obţinerii avizelor de funcţionare în spaţiile locuibile, blocurile de locatari etc.
– Ce anume consideraţi că diferenţiază Dermato Byronia de celelalte firme de profil de pe piaţa românească?
– Noi încercăm să promovăm un set de valori al companiei: seriozitate, profesionalism, experienţă, implicare socială, creşterea valorii companiei etc. În plus, încercăm să oferim clienţilor servicii de calitate la preţuri rezonabile, accesibile condiţiilor actuale din România.
Un alt aspect este cel al prezenţei on-line, prin Internet: de la bun început am investit într-un site bine pus la punct, atât tehnic, cat şi din punct de vedere al informaţiilor prezentate, al interactivităţii, al punerii la zi operative etc. (www.e-dermatolog.ro). Încercăm să fim cât mai transparenţi în oferirea informaţiilor către actualii şi posibilii clienţi, interesaţi de serviciile noastre.
– Ce noi game de servicii pregătiţi pentru viitorul apropiat? Aveţi în plan şi o extindere a firmei?
– În acest moment, noi oferim o gamă foarte variata şi echilibrată de servicii şi tratamente dermato-cosmetice sau venerologice la preţuri accesibile pentru client. Urmărim cu atenţie noile tendinţe şi tratamente din domeniu şi atunci când le vom considera utile şi adecvate pacienţilor le vom implementa.
Legat de planuri de viitor, ne gândim la o eventuală mutare şi mărire a sediului, dar încă nu este nimic concret, mai ales pe fondul tranziţional şi al crizei financiare din România.