Brandul de cosmetice Elmiplant îşi extinde prezenţa pe piaţă şi intră în lanţurile de farmacii cu o linie nouă de îngrijire specializată a pielii, dedicată în exclusivitate acestui canal de distribuţie. Prin lansarea elmiplant Care Lab, brandul creşte portofoliul de produse cu 11 unităţi şi previzionează o creştere anuală a cifrei de afaceri cu 5%.

„Lansarea primei noastre linii de produse cosmetice în farmacii este o confirmare a succesului de care se bucură produsele brandului elmiplant în segmentul de îngrijire mass-market. Extinderea pe un nou canal de distribuţie face parte din strategia elmiplant de a fi cat mai aproape de consumatorii săi prin formule inovatoare de îngrijire a pielii. Linia Care Lab se diferenţiază de gamele clasice prin abordarea sofisticată, în acord cu standardele canalului pharma şi cu aceeaşi atenţie asupra soluţiilor ce conţin ingrediente de origine naturală”, arată Adriana Ilioiu, Director de Marketing Sarantis.

Noile produse au fost dezvoltate în urma rezultatelor cercetărilor şi vor acoperi trei segmente: îngrijirea tenului sensibil şi atopic, predispus la iritaţii şi alergii – gama elmiplant Care Lab Sensitive (3 produse); îngrijirea corpului în timpul şi după sarcină – gama elmiplant Care Lab mama (3 produse) şi protecţia solară – gama elmiplant Care Lab SUN (5 produse).

Noutatea absolută în portofoliul Elmiplant este reprezentată de elmiplant Care Lab mama, o gamă completă de produse formulate special pentru a oferi îngrijire eficientă şi blândă în timpul schimbărilor rapide prin care trece pielea în timpul sarcinii şi după naştere. Care Lab mama conţine ingrediente naturale atent selecţionate pentru siguranţa mamei şi a bebeluşului în perioada prenatală şi post-partum.

„Intrăm cu încredere pe un nou segment de consumatori, cel al mămicilor, aducând puterea naturii cât mai aproape de acestea prin soluţii eficiente ce ţin cont de nevoile specifice ale acestei perioade delicate”, declară Camelia Frâncu, Brand Manager Elmiplant.

Toate produsele Elmiplant Care Lab au formule inovatoare testate clinic şi dermatologic, care conţin o combinaţie unică de ingrediente active de origine naturală. Acestea pot fi achiziţionate de către publicul larg exclusiv din principalele lanţuri farmaceutice şi din farmaciile independente.

Brandul Elmiplant face parte din grupul Sarantis şi oferă un portofoliu de aproximativ 160 de produse dedicate îngrijirii pielii, distribuite la nivel naţional în comerţul modern şi tradiţional, dar şi în canalele de distribuţie specializate, precum reţelele de farmacii. Brandul de cosmetice Elmiplant a fost înfiinţat în România, în anul 1992. AGERPRES