ambulante.jpgUn control de audit a fost instituit, la nivelul Serviciului Judetean de Ambulanta Caras-Severin, avand ca obiectiv principal respectarea prevederilor legale in ceea ce priveste pastrarea si evidenta carnetelor de munca.

Controlul s-a finalizat prin raportul de audit ale carui concluzii impun reevaluarea activitatii Comitetului Director al Serviciului Judetean de Ambulanta Caras-Severin.

Astfel, pana vineri, 31 iulie, va avea loc o noua analiza a activitatii manageriale, urmand ca rezultatul sa fie inaintat Ministerului Sanatatii – Compartimentul responsabil de activitatea serviciilor de ambulanta, in vederea clarificarii situatiei Serviciului Judetean de Ambulanta Caras-Severin. Controlul la nivelul Serviciului Judetean de Ambulanta Caras-Severin a fost instituit in urma unor sesizari primite la Directia de Sanatate Publica din Caras-Severin, a vizitei efectuate de membrii Comitetului Director DSP, precum si a unei adrese a Ministerului Sanatatii.