Aspectul general al clinicii aliniat la standardele europene, notorietatea BRAND-ului clinicii, echipamente medicale moderne, tehnologii de ultima generatie, experienta si notorietatea medicilor, toate acestea se regasesc in pretul unui serviciu medical. De aceea, un pret competitiv pe piata inseamna un pret corect si asumat pentru fiecare manager de clinica care doreste sa se alature proiectului Mediprice – primul comparator de servicii medicale din sfera privata din Romania, precum si primul agregator de preturi.
- Comparatorul de preturi are un rol semnificativ in alegerea unei oferte, insa in sfera privata a sanatatii pacientul nu opteza întotdeauna pentru cel mai ieftin produs/ serviciu, astfel ca mediprice.ro pune la dispozitia utilizatorilor platformei mai multe criterii in baza carora alege un serviciu medical adaptat nevoilor si cerintelor lui: geolocalizare, profil al medicului practicant, decontabilitate CAS, stadiul de acreditare al clinicii etc.
- In plus, in urma sondajului realizat de MEDIPRICE GROUP SRL pe 500 de repondenti din mediul urban, 80% dintre acestia au ca prim criteriu de selectie al unui serviciu medical, MEDICUL, pretul fiind a 3-a lor optiune.
- Acordam atentie celor mai accesate servicii. Multe site-uri de comparare a prețurilor selecteaza cele mai vandute sau accesate produse/ servicii. Prin observarea tendintelor, clinicile pot stii daca ofera un serviciu popular, cu o cere mare si daca il ofera, acesta poate deveni serviciu-carlig.
- Atunci cand exista concurenta pe un site de comparare a preturilor, nu trebuie pus accent doar pe pretul oferit de o clinica concurenta – se verifica si lacunele. Aveti ceva unic de oferit care va poate face sa iesiti din multime? Care sunt punctele forte si daca le cunoasteti, puneti-le cat mai mult in evidenta prin intermediul platformei care ofera spatii cu vizibilitate maxima de promovare.
MEDIPRICE GROUP SRL
Str. Paris nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Romania.
Telefon: 0735.318.460
Email: office@mediprice.ro
Website: www.mediprice.ro