Aspectul general al clinicii aliniat la standardele europene, notorietatea BRAND-ului clinicii, echipamente medicale moderne, tehnologii de ultimă generație, experiența și notorietatea medicilor, toate acestea se regăsesc în prețul unui serviciu medical. De aceea, un preț competitiv pe piață înseamnă un preț corect și asumat pentru fiecare manager de clinică care dorește să se alăture proiectului Mediprice – primul comparator de servicii medicale din sfera privată din România, precum și primul agregator de prețuri.
- Comparatorul de prețuri are un rol semnificativ în alegerea unei oferte, însă în sfera privată a sănătății pacientul nu optează întotdeauna pentru cel mai ieftin produs/ serviciu, astfel că mediprice.ro pune la dispoziția utilizatorilor platformei mai multe criterii în baza cărora alege un serviciu medical adaptat nevoilor și cerințelor lui: geolocalizare, profil al medicului practicant, decontabilitate CAS, stadiul de acreditare al clinicii etc.
- În plus, în urma sondajului realizat de MEDIPRICE GROUP SRL pe 500 de repondenți din mediul urban, 80% dintre aceștia au ca prim criteriu de selecție al unui serviciu medical, MEDICUL, prețul fiind a 3-a lor opțiune.
- Acordăm atenție celor mai accesate servicii. Multe site-uri de comparare a prețurilor selectează cele mai vândute sau accesate produse/ servicii. Prin observarea tendințelor, clinicile pot știi dacă oferă un serviciu popular, cu o cerere mare și dacă îl oferă, acesta poate deveni serviciu-cârlig.
- Atunci când există concurență pe un site de comparare a prețurilor, nu trebuie pus accent doar pe prețul oferit de o clinică concurentă – se verifica și lacunele. Aveți ceva unic de oferit care vă poate face să iesiți din mulțime? Care sunt punctele forte și dacă le cunoasteți, puneți-le cât mai mult în evidență prin intermediul platformei care oferă spații cu vizibilitate maximă de promovare.
MEDIPRICE GROUP SRL
Str. Paris nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Romania.
Telefon: 0735.318.460
Email: office@mediprice.ro
Website: www.mediprice.ro