Conducerea Spitalului de Pneumoftiziologie Oradea a inaugurat casutele postale ale presei din Bihor, in care pacientii isi vor putea depune plangerile privind modul in care au fost tratati in spital.
Aceasta actiune are loc in cadrul campaniei „Nu te multumi cu putin. Cere-ti drepturile!” si
urmareste constientizarea pacientului in ceea ce priveste drepturile sale. Campania se va derula, in perioada 1 februarie – 31 martie, la initiativa managerului de spital, Dacian Foncea.

Persoanele care vor dori sa semnaleze presei diverse aspecte din activitatea spitalului vor avea la dispozitie cinci cutii postale ale institutiilor de comunicare in masa care au raspuns invitatiei. Casutele postale vor fi deschise, saptamanal, de ziaristi, in prezenta managerului spitalului, fiecare cutie fiind incuiata cu doua lacate. In apropiere, pacientii sau apartinatorii vor avea la indemana chestionare cu intrebari privind conditiile oferite in spital si modul in care au primit ingrijire medicala.

„Pacientii trebuie constientizati asupra drepturilor pe care le au. Spitalul nu este al managerului si nici al medicilor, ci al pacientilor. Acestia trebuie sa inteleaga ca nu mai trebuie sa fuga dupa medici cu flori si ciocolata”, a precizat ec. Dacian Foncea, cu aceasta ocazie. Chestionarele completate, anonime sau nu, vor fi copiate la secretariatul unitatii spitalicesti si
vor constitui repere pentru mai buna organizare a activitatii din unitatea spitaliceasca. La incheierea campaniei, managerul Foncea este pregatit sa traga la raspundere personalul care se va face vinovat in urma plangerilor intemeiate, dar va si adapta activitatea spitalului in functie de necesitatile pacientilor.

„Nu trebuie sa ascundem ce se intampla in spital. Spitalul e al oamenilor. Spuneti tot ceea ce nu va convine!”, este mesajul managerului Foncea.