Campanie de strângere de fonduri pentru dotarea secțiilor de Terapie Intensivă

Altex România lansează campania #împreună prin care îşi propune, alături de clienţii săi, să investească peste un milion de euro în modernizarea secţiilor de Terapie Intensivă din spitale din România.În urma acestei investiţii, vor fi dotate cu ventilatoare şi monitoare de ultimă generaţie minimum 30 de paturi de Terapie Intensivă. Investiţia este una care va rezolva mai multe probleme, atât pe termen scurt, cât şi pe termen mediu şi lung.

“Echipamentele au fost analizate, selectate şi validate de către medici şi specialişti, parte din ei fiind membri ai Comisiei COVID-19 din cadrul Ministerului Sănătăţii. Campania are sprijinul Ministerului Sănătăţii. După ce vor fi instalate în spitale, la recomandarea Ministerului Sănătăţii, Altex se angajează să aducă specialişti din China care să instruiască personalul medical din România cum să folosească ventilatoarele de generaţie modernă, fără compresor, oferite prin intermediul campaniei #împreună”, se arată într-un comunicat al retailerului. Ministerul Sănătăţii este instituţia care va decide şi va distribui către spitale aparatura achiziţionată cu ajutorul oamenilor care donează prin intermediul campaniei #împreună.

“Misiunea acestei campanii este să salveze vieţi, acum, în plină pandemie, dar şi mulţi ani de acum înainte. Ceea ce ne-am angajat să facem este o soluţie atât la criza din prezent cât şi pentru viitor. Împreună cu clienţii noştri, ne dorim să facem o investiţie sustenabilă şi durabilă în sistemul de sănătate românesc. Am avut discuţii extrem de complexe cu membri ai comisiei COVID-19 şi specialişti din cadrul Ministerului Sănătăţii, ca să identificăm cel mai eficient mod prin care ne putem implica. Aparatura de ultimă generaţie pentru Terapie Intensivă va salva mii sau poate zeci de mii de vieţi mulţi ani de acum înainte. Vom oferi şi servicii de mentenanţă specializată şi consumabile originale pentru aparatele achiziţionate prin intermediul campaniei #împreună”, a declarat Dan Ostahie, CEO şi fondator Altex România.

În același timp, membrii Federaţiei Patronale Române din Industria Alimentară – Romalimenta au anunțat că au donat sume importante comunităţii medicale, dar au contribuit și cu importante donații în alimente şi alte bunuri care au ajuns la cei aflaţi în nevoie, în contextul pandemiei de coronavirus.

Cei care vor să se implice şi să doneze o pot face pe site-ul altex.ro, în secţiunea Donăm #împreună. Valoarea unei donaţii porneşte de la 10 de lei. Sumele strânse se actualizează zilnic şi se pot verifica pe site. Până acum, Altex a donat aparatură şi echipamente în valoare de 162.000 de euro. AGERPRES