Distribuitorul si retailerul de produse farmaceutice A&D Pharma pune accentul in campaniile sale de promovare pe comunicarea directa in relatia cu clientii, potrivit Andreei Ionescu, director de marketing in cadrul companiei.
“Ne concentram asupra comunicarii in farmacie si asupra marketingului direct”, a declarat oficialul companiei. A&D Pharma a avut un buget rate card de promovare de aproape 800.000 de euro, potrivit Alfacont. “Bugetul alocat comunicarii directe si indirecte cu clientul va creste in 2008 fata de 2007”, a adaugat Ionescu.
- COVID-19
- EVENIMENTE
- ASOCIAŢII DE PACIENŢI
- CAS
- CLINICI PRIVATE
- DSP
- FARMA
- INSTITUŢII
- LEGISLAŢIE
- MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
- ORGANIZAŢII
- SPITALE
- PREVENŢIE
- INOVAŢIE
- COMUNITĂŢI PROFESIONALE
- ATI
- Boli Infecţioase
- Boli Rare
- Cardiologie
- Chirurgie
- Dermatologie
- Diabet
- Endocrinologie
- Epidemiologie
- Estetica medicala
- Gastroenterologie
- Genetica
- Ginecologie
- Hematologie
- Hemofilie
- Hepatite
- HIV
- Medicina de familie
- Neurologie
- Nefrologie
- Nutritie
- Obezitate
- Oncologie
- Ortopedie
- Pediatrie
- Pneumologie
- Radiologie
- Stomatologie
- Transplant
- Tromboza
- Urologie
- COMPANII
Selectați Pagina