Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

De la începutul acetui an, pacienții cărora le-a fost prescris un medicament Roche, dar pe care nu l-au putut găsi în farmacii, pot apela Roche Call Center, la numărul de telefon gratuit 0800-030 400, de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00.

Prin intermediul acestui număr gratuit, pacienții vor putea comanda medicamentul prescris, urmând să îl poată primi la farmacia pe care o aleg sau direct acasă, în 1-3 zile lucrătoare. În momentul în care intră în posesia medicamentului, pacienții sunt rugați să verifice dacă ambalajul produsului este intact și să păstreze apoi acest ambalaj pentru orice întrebări sau potențiale reclamații ulterioare.

Roche este una dintre cele mai mare companii farmaceutice din lume, având cel mai avansat portofoliu de medicamente oncologice, dar și terapii de ultimă generație în domeniul reumatologiei sau al bolilor gastro-intestinale.

Lansarea programului vine după ce, în cursul anului trecut, Roche a primit un număr important de notificări privind lipsa medicamentelor Roche la nivelul farmaciilor.