“Cine eşti tu, doctore?” – o premieră pe piaţa editorială din România

Cine_esti_tu_doctore.jpgPrima carte din România pe tema brandingului personal în medicină va fi lansată marţi, 19 februarie, la Biblioteca Naţională a României. “Cine eşti tu, doctore?” explorează conceptul original de brand de doctor, propus de autorul Nicolae Iordache Iordache pentru a sintetiza adaptarea instrumentelor şi tehnicilor de branding personal de către industria medicală. Coautorul cărţii este Olivian Breda, specialist în marketing online, care prezintă potenţialul oferit de mediul online pentru comunicarea medicală şi pentru construirea unei reputaţii solide de doctor.

“Cine eşti tu, doctore?” propune soluţii moderne pentru medicii care nu au fost formal instruiţi în sfera de business, dar care trebuie să facă faţă regulilor jocului unui mediu din ce în ce mai competitiv. Cartea se adresează medicilor curioşi şi curajoşi, care şi-au propus să lucreze constant pentru a câştiga şi a păstra încrederea pacienţilor lor, respectând o etică de lucru exemplară şi dezvoltându-şi în permanenţă competenţelor profesionale.

Stilul informal şi plastic face cartea o lectură plăcută şi recomandările autorilor uşor de reţinut. Cartea este structurată în două părţi: primele cinci capitole creionează tot atâtea direcţii de construire ale brandului de doctor (autoanaliza şi echilibrul personal, competenţa şi competitivitatea profesională, imaginea publică a medicului, prezenţa în mediul online şi dimensiunea materială, tangibilă a reputaţiei), în vreme ce ultimele şase capitole prezintă diferite instrumente din lumea afacerilor explicate şi adaptate pentru situaţiile cele mai frecvente cu care se confruntă medicii. Pentru ilustrarea informaţiei, fiecare capitol conţine studii de caz relevante, preluate din actualitatea medicală românească.

“Prin intermediul cărţii ‘Cine eşti tu, doctore?’ dorim să identificăm 1000 de medici progresişti care doresc să îşi construiască prin forţe proprii o carieră şi o reputaţie solidă. Vrem ca ei să înţeleaga de ce îi apreciem şi cum ar putea face mai mult bine în comunităţile în care activează, iar apoi să îi incurajăm să îi ‘infecteze’ şi pe cei din jurul lor cu entuziasm, încredere, pricepere şi onoare. Aceşti 1000 de medici vor fi ambasadorii a ceea ce noi am numit ‘revoluţia halatelor albe’, o mişcare silenţioasă, dar care ar produce cea mai semnificativă schimbare în sistemul medical românesc din ultimii 25 de ani”, a declarat autorul Nicolae Iordache Iordache.