B. Braun este ”Inovatorul digital al anului 2017” în Germania

B. Braun a fost desemnat “Inovator digital al anului 2017” la categoria Life Sciences, un premiu acordat în premieră în anul 2017. Un juriu de specialitate a selectat cele mai bune companii din această categorie, selecția ținând cont de sugestiile a peste 1.100 reprezentanți din industrie, clienți și mass-media. Inițiativa ”Inovator digital al anului” este susținută de agenția Vogel Business Media, MEDIATE și Școala de Management și Inovare a Universității Steinbeis din Berlin.

Noul premiu este acordat cu scopul declarat de a promova transformarea digitală în Germania, de a crește vizibilitatea proiectelor de succes implementate și a celor care au reușit să conducă la transformări vizibile și comparabile în cinci domenii: auto, industrie, știința vieții, media și servicii financiare.

Transformarea digitală a companiilor este în ultimii ani pe buzele tuturor, iar pentru multe industrii devine absolut necesară. Este important pentru orice companie să se orienteze către lumea digitală – atât pentru clienții săi cât și pentru angajați. Modelele, serviciile și procesele de afaceri trebuie adaptate noii ere digitale, iar aceasta este o schimbare de paradigmă extrem de importantă.

Printre companiile nominalizațe la categoria ”Inovator digital” au fost Audi, Continental, Daimler, Bosch, Siemens, Axel Springer sau Commerzbank. B.Braun a dominat la categoria “Life Sciences” câștigând competiția în defavoarea BASF.

Ne bucurăm de acest premiu, pe care l-am acceptat în numele tuturor celor care promovează digitalizarea la B.Braun” a declarat dr. Bernadette Tillmanns-Estorf, Senior Vice President Corporate Communications and Corporate Human Resources la B. Braun.

Transformarea digitală de succes nu este despre modele de afaceri și produse, ci se distinge mai degrabă printr-o schimbare în cultura companiei. Acest premiu ne arată că noi, cei de la B.Braun, suntem pe drumul cel bun în acest sens “, explică Tillmanns-Estorf.

Digitalizarea este o sarcină pe care trebuie să o împingem în toate diviziile companiei“, a subliniat Klaus-Dieter Pannes, Senior Vice President Operational Excellence B. Braun. “Aceasta este singura modalitate prin care putem să creștem cu succes potențialul de care este nevoie și să rămânem viabili și competitive, cu idei și soluții inovatoare”, a spus Pannes.

Un juriu de experți a selectat în prealabil cele mai bune companii din sugestiile prezentate de cele 1100 de părți interesate. La baza competiției a stat o inițiativă larg aplicată din partea organizatorilor, care au măsurat mai întâi gradul de transformare digitală în Germania, urmând ca apoi să intervină cu initiative și suport specializat pentru a-l crește.

Related Posts