Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

În perioada 24-26 octombrie, compania Antibiotice a participat, pentru al cincisprezecelea an consecutiv, în calitate de expozant, la cel mai important târg de produse farmaceutice din lume – CPhI Worldwide (Chemical and Pharmaceutical Ingredients), care s-a desfăşurat anul acesta în Germania, la Frankfurt.

 

Oportunităţi de dezvoltare pentru Antibiotice Iași

Participarea la acest târg internațional vizează atingerea unor obiective importante de către echipa Antibiotice formată din specialişti în domeniile cercetării-dezvoltării,  import, export, dezvoltarea afacerilor. Consolidarea poziţiei pe pieţele externe, identificarea de noi pieţe, atât pentru substanţe active cât şi pentru produse finite, dezvoltarea parteneriatelor strategice privind producţia în cooperare, reconfirmarea relaţiilor comerciale cu furnizorii de materii prime din străinătate şi identificarea de noi surse de aprovizionare sunt câteva dintre țintele propuse.

De asemenea, participarea la o manifestare de o asemenea anvergură reprezintă pentru echipa Antibiotice o ocazie foarte bună de documentare privind tendinţele şi schimbările de pe piaţa farmaceutică internaţională, recunoscută ca fiind una dintre cele mai dinamice piețe din economia mondială.

 „Prin particularităţile specifice, aceste direcţii pe care le urmărim se dovedesc esenţiale pentru strategia de dezvoltare pe termen mediu şi lung a companiei, cu atât mai mult cu cât în condiţiile actuale, succesul companiilor farmaceutice constă și în capacitatea de a face faţă deschiderii internaţionale. În fiecare am identificat noi oportunităţi de dezvoltare şi alături de alte instrumente de promovare am determinat semnificativ dezvoltarea afacerilor pe piețele externe, astfel încât cifra de afaceri la export s-a dublat în ultimii șase ani, a declarat Ioan Nani, Director General Antibiotice.

 

100 de întâlniri cu cei mai importanți jucători din industria farmaceutică mondială

CphI Worldwide este locul de întâlnire al celor mai importanţi jucători din industria farmaceutică din întreaga lume, iar echipa Antibiotice a avut peste 100 de întâlniri de afaceri, dintre care aproximativ 30% au reprezentat contacte noi,  în special cu parteneri din Europa, Asia de Sud Est, America de nord si zona Rusia CSI.

“Participarea la CphI Worldwide creează oportunităţi importante prin identificarea de noi parteneriate, dar și prin consolidarea celor existente. Discuţiile purtate vizează modalităţi de dezvoltare a formelor şi claselor terapeutice din portofoliul firmei, identificarea de noi surse alternative de materii prime şi substanţe active, precum şi negocierea cu furnizorii  a unor condiţii comerciale cât mai favorabile, a precizat Mihai Stoian, Director Afaceri Internaționale.

CPhI Worldwide este cel mai important târg mondial de substanţe active şi industrii conexe. Prima ediţie a avut loc în anul 1990 sub forma unei convenţii internaţionale în domeniul substanţelor active şi a reunit 16 expozanţi şi 250 vizitatori. În acest an târgul a reunit peste 42.000 de participanţi şi 2500 companii expozante din peste 150 de ţări.

 

Antibiotice pe pieţele externe:

  • Lider în producția mondială de Nistatină. Principala piață de export este SUA…. unde exporturile de Nistatină s-au dublat în primul semestru al anului 2017 comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut;
  • Standard de referință la nivel internațional, pentru substanța activă Nistatină.
  • 31% din valoarea cifrei de afaceri a fost realizată pe piețele internaționale în 2016;
  • Parteneri de afaceri în peste 70 de ţări de pe toate continentele;
  • Certificări şi autorizări recunoscute la nivel internaţional:
  • autorizare din partea organismului de reglementare a medicamentului din SUA (FDA) pentru substanţa activă Nistatină şi produse injectabile;
  • certificat de Conformitate cu Farmacopeea Europeana (CoS) pentru Nistatină;
  • certificat de Bună Practică de Fabricaţie (GMP) pentru toate fluxurile de fabricaţie;
  • Trei reprezentanțe comerciale în Republica Moldova (2013), Serbia (2014) și Vietnam (2016). Obiectivul urmărit este de a genera o creştere sustentabilă pe termen lung a afacerilor companiei prin înregistrarea de produse adaptate specificului fiecărei piețe abordate.